Welcome to our website !

The New Brunette Mom

Mom Lifestyle by Thenia Pafralidou

About me and The New Brunette

By 7:00 π.μ.

 Γεια σας και καλώς ήρθατε στο blog μου!

Το όνομα μου είναι Θένια Παφραλίδου και είμαι μια Μηχανικός Αυτοματισμού η οποία γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Δράμα. Πέρασα δέκα υπέροχα χρόνια στη Θεσσαλονίκη και πλέον ζω μαζί με τον σύζυγό μου Γιάννη και την κόρη μας Μαρίλια στη Στουτγάρδη της Γερμανίας. Εκτός από τα παραπάνω είμαι και λάτρης της ομορφιάς, της μόδας και όλων αυτών των κοριτσίστικων πραγμάτων που είμαι σίγουρη πως κι εσείς λατρεύετε. Παρ' όλα αυτά δεν πιστεύω πως τα ρούχα, τα καλλυντικά και τα παπούτσια φέρνουν την πραγματική ευτυχία, για το λόγο αυτό εδώ θα δείτε και πράγματα που με λίγη ή πολλή προσπάθεια ίσως μας την φέρουν. 

Η ιδέα ενός blog ξεκίνησε χρόνια πριν, όταν είδα τυχαία ένα video στο youtube μιας γνωστής beauty guru και είπα "Μπορώ και εγώ να το κάνω αυτό!" και τότε έφτιαξα το πρώτο μου beauty video, το οποίο ευτυχώς ή δυστυχώς δεν θα δείτε ποτέ καθώς το έχω διαγράψει! Στην εύλογη ερώτηση "Γιατί;" η απάντηση είναι μια, "Πολύ ντροπαλή για κάμερες!".  Αποφάσισα λοιπόν πως το blogging για μένα τουλάχιστον είναι μια πιο ασφαλής λύση για να μοιραστώ μαζί σας όλα αυτά που θέλω. 

Έτσι μια όμορφη μέρα, ξεπερνώντας κάθε ανασφάλεια που με έκανε να το αναβάλω για χρόνια, έκανα log in στο Blogger και δημιούργησα το λογαριασμό μου. Μετά από ώρες μπροστά στο laptop έστησα το blog μου έτσι όπως το είχα φανταστεί και το μόνο που έχω να κάνω από δω και πέρα  είναι σας γνωρίσω και να με γνωρίσετε μέσα από τα άρθρα μου. 

Για οτιδήποτε χρειαστείτε και μπορώ να βοηθήσω, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε  μαζί μου!

Θα χαρώ πολύ να σας γνωρίσω, να μοιραστώ τις εμπειρίες και τους προβληματισμούς σας και αν περνάει από το χέρι μου να σας βοηθήσω!

Σας ευχαριστώ για το πέρασμά σας από το blog μου, το εκτιμώ πραγματικά! 

Με πολύ αγάπη,
 Θένια





Hello and welcome to my blog, The New Brunette!

My name is Thenia Pafralidou and I'm an Automation Engineer. I was born in Drama, a small city in Macedonia, Greece. I spent 10 beautiful years in the city of my heart, Thessaloniki, where I have met my husband John. The last 3 years we live together with our little daughter Marilia in Stuttgart, Germany.  

I'm a huge lover of beauty, fashion and all these girly things that I am pretty sure that you love too. Nevertheless, I don't believe that clothes, shoes and makeup can bring you the ultimate happiness, so expect to find also, here on my blog, things which can make us really happy.

The idea of a blog came many years ago while I was watching a very famous youtube beauty guru's video and then Ι said to myself: "I can do that!". That day I made my first beauty video, which for good or not you will never see because I have already deleted it. And now is the time you ask me "Why?" and the answer is simple "Too shy for videos!". So I decided that blogging is the safest solution for me to share everything with you.

So one beautiful day, leaving behind any insecurity made me postpone all these years, I logged on to Blogger and set up my account. After many hours in front of my laptop, I set up my blog just like I had imagined it and the only thing that I have to do from now on is to meet some amazing people out there through my posts. I am waiting for you guys!

If you ever need something and I can help you, do not hesitate to contact me. I'd love to meet you and help.

Thanks for your support! I really appreciate it!

Love always
Thenia


You Might Also Like

0 σχόλια