Welcome to our website !

The New Brunette Mom

Mom Lifestyle by Thenia Pafralidou

My Dream House

By 11:36 μ.μ.

Follow my blog with Bloglovin




Σχεδόν καθημερινά πιάνω τον εαυτό μου να ονειρεύεται... Ονειρεύομαι γενικά αλλά και ειδικά! Κάποιοι θα το θεωρήσουν παιδικό, για εμένα όμως, το να μπορώ να ονειρεύομαι είναι πολύ σημαντικό. Τι νόημα έχει η ζωή αν δεν μπορείς να κάνεις όνειρα;  

Το τελευταίο διάστημα ονειρεύομαι πολύ έντονα το μελλοντικό μας σπίτι. Το έχω φανταστεί με κάθε λεπτομέρεια και στη σκέψη του και μόνο, νιώθω όμορφα. Ήθελα πολύ να μοιραστώ μαζί σας το σπίτι των ονείρων μου, όμως φοβήθηκα πως μια απλή περιγραφή δεν θα ήταν ικανή να σας δώσει να καταλάβετε αυτό που έχω στο μυαλό μου. Και όταν νιώθεις πως οι λέξεις είναι λίγες για να περιγράψεις όσα ονειρεύεσαι, τότε η καλύτερη επιλογή είναι οι εικόνες. 

Θα προσπαθήσω, λοιπόν, μέσα από αυτές τις πανέμορφες εικόνες να σας δώσω μια γεύση από το όνειρό μου...









Ελπίζω να σας αρέσει! 

Να ονειρεύεστε...! 

xxx Thenia


You Might Also Like

0 σχόλια